DERMAGS MERAWAT CELA DI WAJAH DENGAN BERKESAN



AKU CUBA-CUBA NAK CANTIK SEBAB DIA HINGGALAH SUATU HARI....
.
.
Nak cerita sikit pasal Jannah (nama samaran)
.
.
Dia pelanggan tetap saya. Dia pengguna setia Dermags Skincare yang saya jual sampai kerap kali repeat order.
.
Jannah pernah cerita pada saya, dia cerita :
.
.
Sebagai seorang wanita yang normal, aku memang suka untuk nampak cantik. Biasalah kalau nampak jer orang jual produk skincare dengan model yang cun melecun, pasti aku jadi teruja nak cuba!
.
.
Gila tak teruja? Cubalah korang Google founder Dermags ni, namanya Dr.Mariani Ab Hamid. Beliau merupakan saintis dari Universiti Teknologi Malaysia. Ya Allah, kulit wajah Dr. Mariani memang sangat cantikkk. Dah lama aku mengimpikan kulit cantik begitu.
.
.
Tapi, yang sedihnya. Setiap kali aku cuba produk skincare yang baru, husband aku tak pernah kisah pun. Dia tak perasan pun aku cuba-cuba nak cantik sebab dia. Yelah, orang lelaki kan, manakah nak perasan benda-benda macam ni. Makan hati tau.
.
.
Sampailah satu hari, aku cuba pakai Set Skincare DERMAGs yang dijual oleh Dermags For Beauty ini.
.
.
Lepas 2 minggu pakai DERMAGs ini, pertama kali husband aku puji :
.
.
“Ayang nampak muda dan sangat cantik macam malam pertama kita kahwin lepas pakai DERMAGs ini, buatkan abang rasa teruja”.
.
.
Waktu suami aku puji, memang rasa teruja. Tak sia-sia nampaknya aku borong Complete Set Dermags ini di Page Dermags For Beauty.
.
.
Memang rasa nak terbang bila suami puji, tambah lagi dah lama tak dengar pujian sang suami sejak usia perkahwinan kami cecah 8 tahun dengan sudah mempunyai 3 orang anak ni.
.
.
Pakai DERMAGs ini memang buatkan aku rasa best, tambah-tambah lepas suami kerap puji kulit wajah aku berseri, halus, lembut dan putih.
.
Aku bukannya nak recommend apa pun, cuma nak kongsi apa yang aku rasa sejak mula menikmati kebahagiaan rumahtangga lepas pakai DERMAGs ini.’
.
.
Masing-masing fahamkan, bukan senang nak dengar suami puji isteri seikhlas hati (bukan sebab nak jaga hati isteri semata).
.
.
Bila tengok muka suami yang teruja, memang hari-hari aku rajin jer pakai semua produk DERMAGs. Memang berkesan produk ni, dah la kajian PhD dari Univeriti Teknologi Malaysia lak tu. Memang rasa secure jer pakai. Tak sama macam produk-produk yang aku dah pernah try sebelum ini.
.
.
Memang….DERMAGs dah menjadikan aku seorang wanita yang lebih berkeyakinan tinggi terutama bila aku di depan suami..
.
.
.


.
Amacam, ini cerita tentang Jannah. Kawan-kawan ada yang teringin nak jadi macam Jannah tak?
.
.
So kawan-kawan yang dah rasa kulit wajah sangat teruk tu, dah hilang konfiden depan suami boleh lah cepat-cepat bertindak. Jangan sampai nanti somi pun dah mula pandang orang lain lagi cantik kita kiter.
.
.
Saya nak sangat bantu anda macam mana nak guna DERMAGs sehinggalah berkesan dan anda akan puas hati!
.
Jangan malu-malu untuk dapatkan consultation dari wakil kami. 

Klik link ini untuk whatsapp claim 5% less bagi SET LENGKAP SET BEAUTY A & B

Comments