RASA NAK NANGIS JER.….SELALU ORANG SILAP TEKA UMUR SAYA….

.
.
.
Hari tu yang ada yang kata UMUR SAYA 40 TAHUN, padahal saya baru 30 tahun. Dia siap panggil saya KAKAK padahal yang sebenarnya DIA LAGI TUA DARI SAYA.
.
.
Memang jelas sangat muka saya ni banyak masalah. Parut jerawat bertompok-tompok, tona kulit pun tak sekata dan kulit kering jerrrr…..
.
NAMPAK TUA! NAMPAK KUSAM!
.
.
SAYA SELALU BERKATA PADA DIRI, “ AKU HARAP AKU TAHU BAGAIMANA NAK SELESAIKAN MASALAH INI”
.
.
================================================
Kalau anda berada dalam situasi ini, dah nak rasa putus asa mencuba macam-macam produk, dah habis duit ratus ringgit tapi muka tetap tak der perubahan,
.
.
Eloklah anda kenali “DERMAGs”
.
.
APA ITU DERMAGS?
.
DerMAGs™ merupakan projek PhD oleh pengasasnya iaitu Dr Mariani Abd Hamid.
Sepanjang proses penyelidikannya beliau telah menerima biasiswa penuh dari 2 universiti iaitu Universiti Teknologi Malaysia dan University of Seoul.
Hasil kajian menunjukkan Dermags berkesan utk cerahkan kulit, tingkatkan fungsi perlindungan kulit, tingkatkan kolagen (elak kulit berkedut awal) & seimbangkan lembapan kulit.
Bermula dari kajian itu, DerMAGs telah memenangi pelbagai anugerah inovasi dari dalam dan luar negara yang menyebabkan produk ini mendapat kepercayaan yang kukuh dari pengguna
Dermags 100% bebas bahan kimia bertoksik, paraben, merkuri, atau hydroquinin.
Dermags tidak menyebabkan kulit mengelupas, kering, pedih, atau melekit.
.
.






MEMANG BAGUS KE DERMAGs NI?
.
.
Nah, saya nak kenalkan founder DERMAGs ni. Lihatlah wajah wanita dalam gambar. Inilah Dr. Mariani. Pada usia 41 tahun, ramai yang cemburu dengan kecantikan kulitnya hingga ada yg kata beliau guna botox.
.
.


Beliau seorang saintis okey! Beliaulah yang telah menjelajah ke serata dunia dan berjumpa dengan ratusan pakar kulit dan skincare sebelum DERMAGS jadi kenyataan. .
.
.
Nasihat beliau,
kenali kulit kita. Guna Dermags dengan istiqamah, minum air secukupnya, makan fresh fruit banyak-banyak setiap hari, tidur yang cukup dan jangan stress.
.
InshaaAllah kulit akan cantik & sihat.
.
.
So kawan-kawan yang dah rasa kulit wajah sangat teruk tu, boleh lah cepat-cepat bertindak. Jangan sampai nanti somi pun dah mula pandang orang lain lagi cantik kita kiter.
.
.
Hubungi saya sekarang. InsyaAllah, saya ada banyak tips hebat daripada Dr. Mariani yang nak dikongsikan.
.
.
Saya nak sangat bantu anda macam mana nak guna DERMAGs sehinggalah berkesan dan anda akan puas hati!
.
Hubungi Beauty Consultant Dermags Sekarang

http://dermagsforbeauty.wasap.my/
http://dermagsforbeauty.wasap.my/
http://dermagsforbeauty.wasap.my/

InsyaAllah saya respond sepantas kilat!

Comments