Disebabkan Keistimewaan Produk Ini, Saya Beranikan Diri Mencubanya Sendiri


.


.
Nama saya Sufi. Saya merupakan pengguna Dermags Skincare.
.
.
Pejam celik pejam celik sudah 3 bulan saya mencuba Cleanser, Serum dan BB Cushion Dermags Skincare.
.
.
Perasaan mula-mula nak tukar produk ni memang cuak juga. Tambah-tambah kulit wajah saya baru sahaja setahun recover dari masalah jerawat yang teruk dan sekarang sedang berusaha untuk menghilangkan parut. Saya risau jika tukar produk yang lain, kulit wajah akan mengalami reaksi teruk.
.
.
Oleh kerana tertarik dan curious dengan 'keunikan' produk ni, yelah kan, siap research makan kos juta-juta dan dapat kerjasama dari pakar kosmetik di Korea, saya pun hubungi stokis terdekat dan mendapatkan konsultasi dengan stokis Dermags.
.
.
Wah. Best sangat. Stokis Dermags memang terlatih dan penuh dengan ilmu pengetahuan.
.
.
So far, setelah menggunakan cleanser ini, saya dapati kesan sunburn di wajah hasil berjemur panas ketika melakukan aktiviti outdoor telah berkurangan sekaligus menjadikan tona warna di wajah nampak sekata. Hehe. Suka2!
.
.
Kebiasaannya, saya ada kesan 'burn' yang ketara di sekitar pipi tetapi kali ini kesan 'burn' itu sudah tidak kelihatan. Oleh kerana namanya Intensive Brightening Cleanser, saya berharap tidak lama lagi kulit wajah saya akan bersalin kulit menjadi putih. Hahaha!
.
.
BB Cushion dengan SPF 50+ juga sangat best bila saya pakai. Spannya pun berkualiti tinggi, apabila nak dap-dap bedak pada wajah, memang sangat-sangat lembut dan selesa.
.
BB Cushion ni menggunakan span untuk sapuan khas berwarna biru yang dihasilkan dengan menggunakan teknologi “rubycell”. Jadi ia “antimicrobial” dan “antibacterial”. Ia juga menjadikan serapan cairan BB dapat dipindahkan ke permukaan kulit muka 100% sewaktu bedak di oleskan di muka. Memang ini first time saya guna span yang berkualiti tinggi begitu. Sapuan bedak menjadi rata dan menyebabkan saya tak sabar untuk pakai berkali-kali. Serius! Saya jatuh hati dengan bedak dan spannya sekali.
.
.
Sebagai permulaan, gabungan produk ini sangat best! Saya tidak sabar untuk menggunakan produk seterusnya untuk mendapatkan hasil yang lebih mengujakan.
.
Moga-moga misi nak jadi anggun seperti Fajura berjaya dicapai demi meraih cinta abam Patah.
.
.
Alhamdulillah juga, dalam masa 3 bulan ini juga kulit wajah saya tidak menunjukkan reaksi yang negatif. Mungkin juga kerana setelah masalah jerawat dulu, saya memilih produk yang betul-betul selamat dan natural untuk digunakan sehinggalah sekarang.
.
.
Jadi pesan saya pada kawan-kawan, pastikan kita menggunakan produk yang natural dan selamat. Rajin-rajin kan diri membaca label di bahagian belakang produk dan selalulah menyemak kandungan bahan yang digunakan.
.
Jadilah pengguna yang bijak!
.
.
Bertindaklah sekarang. 


Hubungi konsultan kecantikan Dermags sekarang
.
http://dermagsforbeauty.wasap.my/
http://dermagsforbeauty.wasap.my/
http://dermagsforbeauty.wasap.my/

Comments