KEPADA YANG BERMINAT DENGAN BB CUSHION DERMAGS....WAJIB BACA INI.




.
.
Dermags BB Cushion adalah gabungan "skincare" dan solekan kerana ia bukan sahaja menutupi cela pada wajah, malah merawat dan memulihkan kesihatan kulit (mencerah & memelihara kulit dari penuaan akibat photo aging) serta memberi perlindungan maksimum terhadap UV.
.
.
Kompak berspan Dermags BB Cushion mengandungi formula yang memberikan perlindungan bahagian luar kulit wajah (SPF 50 PA +++) di samping mengekalkan kelembapan serta bertindak sebagai agen anti penuaan.
.
.
Apakah kebaikan Dermags BB Cushion sebagai asas solekan berbanding dengan krim solekan asas yang sedia ada sebelum ini (contohnya krim BB dan CC biasa)?
.
.
Dermags BB Cushion jauh lebih ringan berbanding krim CC atau BB biasa.  Teksturnya menjadikan sapuan pada wajah lebih sekata walaupun dilakukan secara berulang kali.  Muka anda nampak lebih asli dan tidak bertempek!
.

Tidakkah span menjadi kotor  apabila ianya digunakan berulang kali pada wajah dan dicelup semula ke bekas kompak?
.
.
Dermags BB Cushion menggunakan span untuk sapuan khas berwarna biru yang dihasilkan dengan menggunakan teknologi "rubycell", menjadikan ia "antimicrobial" dan "antibacterial".  Ianya juga menjadikan 100% serapan cairan BB dapat dipindahkan ke permukaan kulit wajah sewaktu digunakan.   .
.
.
Walau bagaimanapun anda boleh mencuci span sapuan anda menggunakan bahan pencuci lembut dan air suam jika perlu.  Bekas kompak kami juga adalah dari jenis kedap udara menjadikan kurang risiko pembiakan kuman. (Ini adalah penting kerana gabungan lembap dan gelap boleh menggalakkan pembiakkan kuman).
.
.
Bolehkah saya menggunakan berus bedak asas ataupun jari (yang bersih) sahaja selain dari span untuk memakai Dermags BB Cushion?
.
.
TIDAK DIGALAKKAN.  Span khas bagi sapuan yang disediakan memberikan efek sapuan yang jauh lebih sekata.  Ianya tidak sama jika anda menggunakan berus.  Jika tidak biasa dengan penggunaan span, mulakan dengan bahagian pipi (permukaan yang lebih luas) kemudian anda boleh lipat sedikit span bagi memudahkan sapuan untuk bahagian yang sukar dicapai seperti di tepi hidung dan penjuru mata.
.
.
Bagaimanakah saya boleh menyesuaikan diri dengan penggunaan Dermags BB Cushion secara harian?  Perlukah saya membuang lain-lain solekan asas yang saya sering gunakan?
.
.
Dermags BB Cushion memberikan lapisan perlindungan UV yang optimum dan pemakaian tampak natural kepada wajah.  Teknologi yang digunakan dalam pembuatan span sapuan menjadikan setiap pengambilan atau serapan cairan cukup (tidak berlebihan) apabila disapu pada wajah.  
.
.
Teknik solekan menggunakan Dermags BB Cushion adalah lebih sesuai bagi solekan ringan, nipis, ringkas serta kelihatan lebih semulajadi namun kelihatan sempurna dgn effect 'glowing'. 
.
.
Walau bagaimanapun, jika anda lebih gemarkan kepada solekan yang lebih lengkap, atau jika ada jerawat atau tanda cela pada wajah yang memerlukan samaran yang lebih tebal, atau bagi solekan makan malam, anda bolehlah menggunakan 'concealer' sebelum penggunaan BB Cushion..
.
.
.
Stokis Dermags Kota Bharu,
SuFi
http://dermagsforbeauty.wasap.my/


#BBCushionDermags
#DermagsForBeauty
#StokisDermags

Comments