KEPADA SEMUA YANG MAHU MENJADI CANTIK, TETAPI TIDAK TAHU BAGAIMANA UNTUK BERMULA...BACA CERITA INI



.
.
“Saya dulu memang tak tahu menahu macam mana nak pilih skincare set yang betul dan tidak tahu bagaimana nak bermula dengan betul. Hari-hari sibuk bekerja dan memang blur pasal kecantikan.
.
.
Pada satu hari, saya ternampak post tentang Dermags Skincare, saya tertarik nak baca lanjut. Bila saya baca info tenang Dermags, tak sangka sungguh Universiti Teknologi Malaysia keluarkan produk skincare bertaraf dunia ni.
.
.
Saya terus hubungi Konsultan Kecantikan Dermags dan memang tak menyesallah bertindak.
.
.
Pada mulanya wajah saya ada sedikit reaksi setelah seminggu menggunakan Cleanser Dermags tetapi dengan bantuan dan nasihat Konsultan Produk Dermags yang consult saya, saya berjaya harungi tempoh 2 minggu bertenang. Bermula dengan Cleanser, step by step saya terus mencuba produk lain dan alhamdulillah, saya berjaya dapatkan wajah yang diidamkan.” – Cik Nik
.
.
.
Cik Nik dah kongsikan pengalamannya bermula dengan bertindak mencuba DERMAGS.
.
.
Kini, anda tak perlu risau dengan lagi dengan adanya DERMAGS. Produk ini dapat membantu anda untuk mengatasi semua masalah kulit anda.
.
.
DERMAGS SKINCARE PRODUK BERTARAF DUNIA HASIL KELUARAN ANAK TEMPATAN
.
.
DerMAGs™ merupakan projek PhD oleh pengasasnya iaitu Dr Mariani Abd Hamid. Sepanjang proses penyelidikannya beliau telah menerima biasiswa penuh dari 2 universiti iaitu Universiti Teknologi Malaysia dan University of Seoul.
.
.
Bermula dari kajian itu, DerMAGs telah memenangi pelbagai anugerah inovasi dari dalam dan luar negara yang menyebabkan produk ini mendapat kepercayaan yang kukuh dari pengguna. Keberkesanan produk dalam merealisasikan wajah cantik sempurna turut menjadikan produk ini menjadi pilihan pertama para wanita yang inginkan kecantikan secara natural dan selamat.
.
.
Siapa sangka, ekstrak kulit manggis menjadi salah satu formulasi penting dalam menghasilkan produk kosmetik ini. Kulit manggis yang mengandungi pelbagai zat seperti xanthone, alpha mangosteen, beta mangosteen, antosianin, dan lain-lain sememangnya diperakui tinggi anti oksidan.
.
.


Terdiri dari 5 produk utama iaitu Dermags Intensive Brightening Serum, DERMAGs Intensive Refining Cream, DERMAGS Intensive Brightening Skin Softener, DERMAGs Intensive Brightening Cleanser dan DERMAGS BB Cushion SPF50 PA+++ menjadikan produk penjagaan kulit wajah ini adalah sempurna untuk anda wanita yang inginkan kecantikan.
.
.
DERMAGS tidak menjanjikan kecantikan segera dan pantas. Anda boleh mencuba dan rasai sendiri keberkesanan produk ini untuk kelihatan cantik secara alami.
.
.
JOM RASAI KENIKMATAN HASIL PENGGUNAAN PRODUK SEMULAJADI BERTARAF DUNIA!
.
Ramai wanita yang bermula dengan menggunakan TRIAL SET DERMAGS (RM152.90) sudah merasai "nikmat" dan "kesan" hasil dari penggunaan produk yang betul, berkualiti dan 100% semulajadi yg dihasilkan oleh pakar.
.
.

Kami pasti dan yakin, anda akan turut sama merasai "nikmat" dan "kesan" dengan gembiranya selepas menggunakan DERMAGS!
.
.
📝 DAPATKAN BANTUAN KONSULTANSI PERMASALAHAN KULIT ANDA OLEH TIM PERUNDING KECANTIKAN KAMI SEKARANG
.
Hubungi Beauty Consultant Dermags Sekarang

http://dermagsforbeauty.wasap.my/
http://dermagsforbeauty.wasap.my/
http://dermagsforbeauty.wasap.my/

Comments