4 LANGKAH PENYEMBUHAN KULIT SECARA SEMULAJADI BERLAKU



Dermags akan menyembuhkan kulit dengan mengikut proses natural kulit itu sendiri.
.
Ini akan memastikan kulit itu sihat dan kesihatan kulit itulah yang akan menyerlahkan kecantikan. Tanpa kesihatan kulit yang baik, kecantikan tak akan kekal.
.
Jika anda mahu cantik... anda perlu memberi ruang dan masa kepada kulit anda untuk sihat.
.
Dalam Dermags, kami sentiasa bermula dengan TEMPOH BERTENANG selama sebulan atau 4 minggu.
.
Dalam tempoh ini, kulit perlu direhatkan sepenuhnya dari sebarang bentuk skincare untuk membolehkan kulit menyingkirkan sebrang bahan aktif atau bahan asing keluar secara semulajadi.
.

Pada masa ini, anda hanya pakai
1. Dermags Cleanser R 64.90
- boleh tahan selama 3 bulan dan boleh dipakai sekerap yang mungkin. Ketahanan tu tentunya bergantung kepada banyak anda memakainya
.
2 BB Cushion SPF 50+++ RM119.90
 - ini ialah foundation yang anda perlu pakai untuk melindungi kulit anda dari sinaran matahari apabila anda ingin keluar rumah. Boleh pakai secara shiny look dan juga secara matte look.
.
BB Cushion ni ialah TOP GRADE dimana bakan utamanya di sediakan di Korea Selatan kerana Malaysia masih belum mempunyai teknologi untuk menyediakan bahan pelindungnya.
.
3. Jika kulit anda kering, kami cadangkan anda ambil DERMAGS MOISTEURIZER 15g RM64.90.
.
Selama sebulan, hanya ini yang kami benarkan anda pakai. Jangan campur dengan produk lain walaupun ia natural kerana kami tidak tahu kandungannya.
.
Semua orang boleh cakap natural... tapi sudah banyak kali kita kena tipu, selepas beberapa bulan dipasaran, produk tersebut ditarik balik dari pasaran dan KKM dilucutkan.
.
Pada minggu kelima ,
.
Anda boleh mula menggunakan SERUM, SKIN SOFTENER dan juga REFINING CREAM.
.
Pada masa ini, kita perhatikan dulu selama seminggu - jika tiada sebarang kesan reaksi negatif seperti kulit jadi pedih dan seumpamanya... maka anda sudah boleh terus menggunakan dermags.
.
Jika ada masalah, maknanya masih ada benda asing dalam kulit. Maka kita sambung lagi tempoh bertenang untuk 2 minggu.


.
.

Segera hubungi wakil kami untuk maklumat lanjut :

Comments