DERMAGS SKINCARE MESRA WUDHU'

DERMAGS SKINCARE MESRA WUDHU'



Part ni ramai yang amik cakna, tetapi malang sekali, ramai juga yang bersikap sambil lewa dalam hal ibadah. Berwudhu' ni menjadi satu perkara yang sunat, tetapi menjadi wajib jika kita nak melaksanakan solat. Oleh sebab itu, kita kena berwudhu' dengan sempurna dan salah satu syarat sah wudhu' adalah meratakan air ke seluruh anggota wudhu'.
.
.
Haa..part meratakan wudhu' ni ramai yang kurang peka. Ramai yang tak sedar, alat mekap boleh menjadi salah satu sebab yang menghalang air menyerap ke anggota wudhu'.
.
.
Ada sesetengah bedak, krim, lipstik dll memerlukan cucian yang teliti termasuklah mencuci dengan 'make up remover' supaya mekap tersebut tanggal. Ini yang sedikit menyulitkan kan? Itu tak kira lagi jika tertinggal make up remover, memang jenuh nak sapu mekap di wajah itu.
.
.
Dermags Skincare tampil menjiwai watak muslimah solehah dengan memformulasi produk yang mudah ditanggalkan tanpa remover. Ianya juga tidak 'waterproof' dan memudahkan anda wanita muslimah solehah untuk berwudhu' dan menunaikan solat dengan sempurna.
.
.
Masih belum terlambat untuk anda berubah dan mula menitik beratkan sekecil-kecil perkara dalam hal ibadah.
.
.
Moga harapan kita untuk menjadi cantik dan menawan dengan Skincare tidak menyebabkan ibadah kita menjadi tidak sempurna.
.
.
Jadilah pengguna yang bijak!
.
.
Segera hubungi wakil kami untuk maklumat lanjut :

Comments